Продужени боравак

У продуженом боравку наше школе активности ученика су организоване и реализују се тако да се рад и одмор правилно смењују. Велика пажња посвећује се,осим учењу и изради домаћих задатака и васпитању, здрављу, физичкој активности, боравку на свежем ваздуху, правилној исхрани и многим другим факторима значајним за целокупан развој личности детета.

Продужени боравак је просторно конципиран у две просторије, од којих једна представља просторију за учење и креативан рад, док друга представља просторију за игру, релаксацију и различите креативне радионице.

Језичке, ликовне, музичке и друге креативне радионице су свакодневни чинилац плана и програма рада у продуженом боравку.

Када је у питању исхрана ученици имају доручак и ручак у продуженом боравку.

Свакодневно ученици бораве на свежем ваздуху – у шетњи или игри у школском дворишту, а у фискултурној сали два до три пута недељно, где се посебна пажња посвећује вежбама за очување кичменог стуба, вежбама за правилан развој стопала, будући да су ученици у млађем основношколском узрасту најизложенији различитим деформитетима кичменог стуба и стопала.

Уколико ученик похађа продужени боравак обезбеђена је:

  • израда домаћих задатака
  • правилна и редовна исхрана
  • нега и брига о детету
  • редовна физичка активност и боравак на свежем ваздуху.

    Ученици у продуженом боравку раде и остварују контакте и различите социјалне вештине у пријатној и позитивној радној атмосфери.