Продужени боравак
У продуженом боравку наше школе активности ученика су организоване и реализују се тако да се рад и одмор правилно смењују. Велика пажња посвећује се,осим учењу и изради домаћих задатака и васпитању, здрављу, физичкој активности, боравку на свежем ваздуху, правилној исхрани и многим другим факторима значајним за целокупан развој личности детета.
Продужени боравак је просторно конципиран у две просторије, од којих једна представља просторију за учење и креативан рад, док друга представља просторију за игру, релаксацију и различите креативне радионице.
Језичке, ликовне, музичке и друге креативне радионице су свакодневни чинилац плана и програма рада у продуженом боравку.
Када је у питању исхрана ученици имају доручак и ручак у продуженом боравку.
Свакодневно ученици бораве на свежем ваздуху – у шетњи или игри у школском дворишту, а у фискултурној сали два до три пута недељно, где се посебна пажња посвећује вежбама за очување кичменог стуба, вежбама за правилан развој стопала, будући да су ученици у млађем основношколском узрасту најизложенији различитим деформитетима кичменог стуба и стопала.
Уколико ученик похађа продужени боравак обезбеђена је:
- израда домаћих задатака
- правилна и редовна исхрана
- нега и брига о детету
- редовна физичка активност и боравак на свежем ваздуху.
Ученици у продуженом боравку раде и остварују контакте и различите социјалне вештине у пријатној и позитивној радној атмосфери.